زمان پخش مسابقه فوتبال عموهای فیتیله ای


«عموهای فیتیله‌ای» جمعه – ۱۹ مهر ماه – با نمایش‌هایی با موضوع حق و حقوق کودکان و نوجوانان، میهمان خانه مخاطبان خود می‌شوند.

«عموهای فیتیله‌ای» جمعه - 19 مهر ماه - با نمایش‌هایی با موضوع حق و حقوق کودکان و نوجوانان، میهمان خانه مخاطبان خود می‌شوند.

محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: هر هفته عموهای فیتیله‌ای با نمایش‌های مختلفی دوست دارند تا لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان ایران زمین بنشانند و لحظات خوبی را در کنار پدر و مادرها برایشان رقم بزنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته کودک قرار داریم و روز جمعه نیز به نام کودک و رسانه نام گذاری شده، قصد داریم کودکان و نوجوانان و بزرگ و عظیمترها را از طریق تلویزیون با حقوق کودکان و نوجوانان آشنا کنیم.

 

این کارگردان تصریح کرد: در این برنامه نمایش سرخ پوست‌ها، نمایش مکتب‌خانه، نمایش سربازی و یک اُپِرت جدید که شامل فیلم و موسیقی های تدوین شده از موضوعات مختلف است را به مدت 10 دقیقه در برنامه خواهیم داشت. طبق قولمان این هفته هم به آموزش دو حرف از حروف الفبا می پردازیم.

 

وی ادامه داد: عموهای فیتیله ای هر هفته در بخش فیتیله محبت به سراغ کودکان و نوجوانانی می‌روند که شاید بیشتر از سایر کودکان و نوجوانان نیازمند محبت و توجه هستند. این هفته عموها به دیدن کودکان و نوجوانان ایتام «گلستان علی» در مشهد مقدس رفته‌اند و با این کودکان و نوجوانان مسابقه فوتبال برگزار کرده‌اند.

 

وی گفت: گروه فیتیله ای ها این هفته به شهر اردبیل سفر کرده و گزارشی از آداب و رسوم این شهر و مردم خونگرم آن تهیه کرده و در برنامه پخش خواهند کرد .

 

مسلمی افزود : در فواصل پخش برنامه بچه هایی که در استودیو حضور دارند به شعارهایی در مورد حق و حقوق کودکان و نوجوانان از زبان خودشان صحبت خواهند کرد و در پایان برنامه همه شعری درباره ی صلح دردنیا و جهان ارائه خواهند داد.

 

برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دوست که جمعه ها از ساعت 14:20 روی آنتن تلویزیون می‌رود، علیرضا آقایی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 21 مهر 1392